Tuesday, February 17, 2009

SCANDAL??

Image Hosted by ImageShack.us


kehkehkeh~! aku mmg nk tergelak biler tgk ayat tuh~! alahai..org bese cam aku neh pun ader gk nk ajak menyekendelkan diri. x ker pelik? klu artis tuh aku paham ler. eceli aku cukop pantang dgn mamat or minah yg xtau nk setia pd yg sorg..nk jer aku lepuk "dush dash bush bish bash" dahi dorg tuh~!

aku x phm naper musti nk menyekendelkan diri sdgkan diri tuh dh jumper yg sepadan. len arr klu raser psgan korg tuh x setia then terus terang jer kater dh x serasi. ye arr korg nk bertahan pun wat saket ati memasing jer..bek clash. sng ati dan bleh cr yg br yg lg mampat dan padat~!!

dan the other side plak jgn nk cr2 bomoh guner care halus plak~! silap2 ilmu tuh terkena kt diri sendiri br tau~! jgn pk jln singkat jer..pk kesan mase panjang nnt. bak kater abah aku

"klu blsan tuh x kena kt diri sendiri somewhere somehow one day akan terkena kt anak cucu dan keturunan kelak. ade akal pakai..ade otak pandai gunakan utk berfikir baik buruknya dlu"

ntah arr...len org len ragamkan. bkn sume samer pangai cam kiter. aperpun pandai makan pandailah simpan. biler dh kantoi jgn plak cr kambeng itam nk dipersalahkan. x gitew kengkwn?

anyway..aper pendapat korg tentang SCANDAL neh?

4 comments:

Unknown said...

mmg panas tul dgn word "skandal" tu...tp nk ckp ape mmg dh ragam manusia xpernah puas dgn ape yg ade,bila dh ilang,baru nk terbayang bayang,mula la nk santau la ape la,tidak xde la tok bomoh bleh cari mkn,hahaha....

AzuRr|NA said...

wakkakaka~!

i wendu TOK DALIK arr~!

Ms Elise Paloma De' Amor said...

mak ramai skandal x bising pun...!!!!

AzuRr|NA said...

ko len la elise oi~!

ko mmg dh ratu..aku neh permaisuri~!

permaisuri maner bleh skendel2~!

kekanda mrh wooo~!

wkakakakakka!!!