Monday, February 23, 2009

HATI BERDARAH SIAPA YG TAHU

tah pe yg x kne ari neh..aku raser rimas sgt~!! itu x kne..ini x kne..tmbh lg dgn yg membebel memekak membising kt umah neh. aku raser nk tampo jer sesekor~!! sib bek iman aku kuat lg..masuk bilik ngadap laptop lg bagus~!!

aku benci org mengungkit~! sdgkan yg dier wat tuh bknnyer beso sgt tp nk gk mengungkit~!! sakit btl ati aku..ikut ati aku bleh jer nk lwn blk tp pk kang bertmbh doser aku gk nk kne tanggung..tension btl arr~!! tlg arr jgn bandingkan aku dgn saper2~! keupayaan aku x cam dorg..dh idop aku ketentuannyer cengini~! ikut ati aku neh aku sndiri pun xnk lahir kt bumi neh~! aku xnk jd anak kpd saper2..aku xnk jd kwn kpd saper2..dan aku xnk kehidupan kt bumi neh~!! sngkan??

(neh ckp cam x cukop iman) ..istighfar..

aku manusia bese..luaran tampak tabah..kuat..berani tp dorg luper...aku neh tetap perempuan. masih ader jiwa halus dalam hati aku neh. ati kecil aku sng terusik..ye mmg aku bleh bls blk klu org seranah aku tp ati aku ttp tercalar. nk luperkan? sorry..aku lahir bulan JULAI..korg bleh bacer sndiri org yg lahir bln tuh cemaner. sekali terluka smpi bebiler aku ingat~!!! aku x dendam tp aku sentiasa mengingati aper org dh wat pd aku~!!

aku bkn RASUL yg baik ati maafkan semua umatnyer...aku hny MANUSIA biase yg idop dimuka bumi neh. so pd saper2 yg pnh lukakan ati aku..maaf klu aku x mampu nk memaafkan keslhan korg...luka ati mmg bleh sembuh tp parut tuh tetap kekal selamanyer..

8 comments:

solomolo said...

napeR nie azzu???
bnykkn beRsabar ye...

AzuRr|NA said...

aku geram semlm tp rini dh okeh~!

Unknown said...

nape yang?ape yg xkena?sabaq byk2 tau...

rzuera said...

bismillahirrahmanirrahim...
cik azurrina...

ape khabar?!
tarik nafas...pnjang2...
tarik...dan tarik....dan lepaskn
KENTOT>>>lah ye...

insya allah...akn tenang!

AMIN!

AzuRr|NA said...

HATI BERDARAH SIAPA YG TAHU ..

Unknown said...

takot tau bace luahan ni..tepk gak..aku ade x wat salah ngan die nih..kalo ade..ampunkan gue azue..

AzuRr|NA said...

wkakakakaka~!

xdo kashik~!

dun wori~!

rzuera said...

a'a ek...nth2 aku pon sama!

ampun kn sy! Buk!