Sunday, October 18, 2009

nasib nasib...

aku diburu lagik pasaan neh~! begelodak ati memikirkan aper sbrnyer aku nak pdhal aku tau aku xpatot ader pasaan neh~! pasaan neh slh dan leh menambahkan lagik beban aku! adeh naperlah mender sumer neh jadik kat aku..tau ka aku dah xlarat utk menidakkan aper aku raser?? tau ka aku pnt utk menafikan ati dan pasaan aku sendiri? aku leh tipu owg sekeliling tapi aku xleh tipu diri aku sendiri..

aku dah cukop tetekan ngan aper yg jadik kat sekeliling aku skg neh~! raser nak bwk diri jejauh dan xnak blk sini lagik. nak blk ke alam yg xseharusnyer aku tinggalkan hnyer sbb kelakuan aku pd satu maser dulu..alam yg xpnh tefikir dek manusia~! alam yg indah damai dan jauh dari sumer mslh!

aku xputus asa tapi aku tetap manusia yg ader ati dan pasaan yg aku nak luahkan sbb aku dah xtetanggung lagik aper yg aku raser cumer aku xtau pd saper aku nak citer...aku xtau naper aku raser member2 baik aku sumernye dah jauh dari aku~! aku perlukan dowg tapi mustahil sbb dowg masing2 ader life sendiri dan aku xnak ganggu gugat idop dowg ngan mslh aku neh! mslh katernyer! aku pun xtau!! jadik aku ikot nasihat atirah yg maner pnh aku nasihatkan utk dier dulu~! luahkan sumer yg ader dlm ati melalui tulisan~! aku ader blog tapi aku maleh nak bukak tapi aku rajin bemuker buku so aku tulis kat sini sajor! hekhek :]

idop xder mslh mmg xbest sbb x mencabar idop sng lenangkan? tapi tuhlah..skali mslh dtg bengong aku jadiknyer! hekhek tapi taim2 bengong cengini best gak kalu menyusahkan owgkan? tapi aku nak susahkan saper lak kali neh? sumernyer dah aku susahkan! dan aku bknnyer jenis yg luahkan mslh pada owg lain walopun ader yg dah kwn ngan aku lebeh 15 taun! taim2 cengini kan best kalu ader tmpt bemanjer... *temenung dpn lappy..

aku jeles! hekhek :] jeles jeles jeles! sob sob..




* ikin....padilah....zuwa...kacik....kajat...chema....yanty...


aku perlukan kowg taim neh! :'{

No comments: