Thursday, September 24, 2009

idop neh palat~!!

tapi esok masih ader~! :] thanks! i'll always remember that one!

once in a week or month we're going to face a very bad suwey bodo day!and sumtimes the bad things aren't from us but we still stuck in a suck day..

naper mudah beubah ati?

pnh x kowg tepk yg awek/balak tuh yg pnh kowg cinter dan syg satu ketika dulu..yg wat kowg raser diri dihargai..disygi dan dicintai...teman kala waktu susah dan senang..penasihat setia tatkala usaha menemui jln buntu...dan dierlah yg kowg carik waktu kowg sunyi..dierlah yg kowg carik utk penawar duker..dierlah..xder yg lain hnyer dier..

senyumannyer..kater2 halus dan manisnyer..nasihat tegasnyer..gelak manjernyer...itu sumer pnh menjadi keutamaan kowg dlm idop satu maser dulu..

jadik naper musti menyalahkan psgan masing2 kalu tejadik satu pekara yg dah ditakdirkan kowg hdpi dlm idop? naper x pnh pk yg keslhan tuh kemungkinan dtg dari diri kowg sendiri?? naper x beusaha besamer selesaikan mslh yg kowg hdpi tuh?

betaper sngnyer menyalahkan owg len dan jadikkan itu satu punca utk putuskan hubungan yg sgt indah satu ketika dulu..

x ker kowg raser syg ngn hubungan tuh?

abah aku salu ckp..

"....sabar itu separuh dari iman..percayalah, jika benar bukan dia jodohmu, Allah pasti akan gantikan ngan 2x ganda lebih baik dari apa yg kamu dapat sekarang tapi kalau dia jodohmu, nescaya kamulah manusia paling bahagia antara manusia yg lain...."


aku....aku benar-benar mengharapkan dia adalah jodohku..amin

kenyataan di atas neh aderlah akibat tefeling lebeh~! arap mahap!



:] hekhek


tapi aku sedeh biler tgk hubungan member baik aku dlm alam cyber dah rapuh sdgkan dulu....satu maser dulu aku anggap dowg epi kapel sbb dowg giler..bongok dan bebal..hubungan dowg penuh ngn gelak tawa..gurau senda..gado2 manjer.. :]

tapi syg skg neh sumer tuh cam dah ilang.....

dan ptg neh air mater aku menitis biler membacer meset keluhan lelaki itu yg benar2 sygkan pempuan tesebut tapi malangnyer dier x lagik bedayer utk menahan rintangan yg dahsyat..dier x lagik gagah utk teruskan hubungan istimewa neh...dan hubungan neh semakin rapuh..atas salah saper menyebabkan ianya rapuh? hnyer mereka duer sajer yg tau..

aku turut menanges lagik mlm neh biler mendgr rintihan ati seowg pempuan yg bagi aku benar2 sygkan lelaki tuh..dan ntah naper ati aku tesentuh biler tekenang dowg beduer yg xder lagik harapan utk besamer spt yg pnh mereka impikan dulu..


aku hnyer mampu bedoa...agar mereka beduer tabah hdpi dugaan yg dtg...semoga Dia tunjukkan jln pada mereka beduer...

amin :[

No comments: