Monday, August 17, 2009

makcik bedah

psl aper aku letak tajuk neh? aku pon tatau~! hikhik! sajer aku nak menulis sbb aku xder mender nak wat kat umah neh. baru2 neh mami ajak kitorg keje samer2. dier cdg nak benti kijer then bos dier suh dier pilih satu business dan mintak mami handle. mami pon ajaklah kitorg join skali. takat neh kitorg blm jumper face 2 face lagik decide aper business kitorg nak cuber.

bos dier bagik 100% kat mami decide aper business nak dan dier hny kuarkan modal jek. selebihnyer kitorg usaha sendiri. untung rugi dlm tangan kitorg. biler pk blk ngan ekonomi skg neh baru nak membangun...takot gak tapi bak kater abah blm cuber blm tau. mslhnyer skg neh kitorg be-4 blm jumper lagik nak bincang. dlm list kitorg ader CC, DOBI dan RESTORAN.

tgk pekataan restoran tuh wat aku gabra gak. aku x konfiden kitorg muleh handle restoran. kalu cc or dobi muleh gak..tapi aku prefer cc sbb kitorg sume ader asas komputer. cumer kalu rosak hardware pgl sajor mentenen. kalu software mentenen tuh mami, ajat ngan arip ader..x susah pon~! wkekekekeke

mggu dpn dah poser..maser utk kecikkan bdn~! whahahahaha

aisehmen~! aku blm beli baju rayer lagik!!!

2 comments:

rzuera said...

smpy kesini ko mention yerk...kentot betoi!!!

AzuRr|NA said...

haruslah~!