Friday, April 10, 2009

TAGGED BY MIKO TEMAK

tagged lg~!!

S : Adakah anda suka blogging? Kenapa?
J : sebok psl?!

S : Blog siapa yg anda selalu skodeng? Nyatakan 5 (buat masa ini)
J : Kocek, Miko jek sbb citer dorg besh dan selalu diupdate~!

S : Adakah anda menginginkan seseorang dalam hidup anda? Yang boleh menyayangi anda sepenuh hati? dan Siapakah org itu?
J : dh dpt kot? aper2 pun tunggu bln 11 ek~!

S : Taken or single? Mana lebih bagus?
J : taken is good by single is more comfortable~! depends~! ceh spiking~! wkakakakkaka!!

S : Pernah tak cinta anda tidak dibalas?
J : takat neh blm lg~! syukurrrr~!

S : Ciri2 idaman bf/gf anda? Nyatakan 5 (btolkan skit: suami/isteri)
J : asas agama musti ader,ader keje tetap..klu x aku nk mkn apo?? kan??, memahami tu penting sbb aku jenis moody, ske wat lawak cam aku gk, penyabar sbb aku neh agak cemburu gk (bkn gak..mmg~! kakakaak~!),chubby sbb aku ske tgk lelaki chubby yg putih2 dan boyot2 sket..
wkkakakakaka!

S : Pada umur berapakah anda merancang untuk berkahwin?
J: 25..alamak taun neh!!

S : Nak berapa anak?
J : 88..ko mampu?? wkakakakakaka~!

S : Lucky person yg anda ingin tag?
J : saper2 yg bacer~! pdn muker ko..saper suh bacer~!

4 comments:

solomolo said...

thanks azzu sbb slalu lawat bl0g aku...

;)

AzuRr|NA said...

sbb ko salu letak pic makanan~!

aku sukerrr~!

wkakakakakaka~!!

mummy roshie said...

owh..!!suker laki chubby n putih ek?mummy rekemen ONG...bleh..???
gitueeee....kekekekkee

AzuRr|NA said...

wkakakakakakaka~!

xnk ongggg~!

tidakkk mummyyyy~!!