Monday, April 13, 2009

BULANKU~!

pg neh terbgn awl la plak~! luper aku dh x keje..wkakkakakakakak~! bosan arr duk umah~!
dulu time keje bising penat keje nk duk umah..biler duk umah bising plak nk keje~!
so aper aku wat pg neh?? bgn2 gi paso..msk..bsh dan sidai bj..prektis tu~! so aku dh bleh masuk list calon menantu feberet neh~! kehkehkeh!

sabtu ahad lepas aku smpt blk kg. lamer x jumper nenek aku..plak kne mlm minggu tu mlm bln terang..fuh cantik giler bulan tu. mmg bulat dan terang benderang smpikan aku bleh nmpk kelawar terbang melintas kt pokok seberang jln~! aku nk amek gambo tp nenek aku x bg plak..dier kater x baik. aku ikotkan sajo walaupun agak kuciwa sbb kt kl bulan x seterang tu disbbkan lampu2 jln mengacau pemandangan. kt kg aku agak gelap so biler bulan terang camtu mmg mabeles!! smpi laman rumah aku pun terang sbb bln tuh.
alhamdulillah...dunia neh cukup indah...syukur pd NYA..

Image Hosted by ImageShack.us

No comments: